Генадзь ГАЙДУК

 

Артыст, вядучы майстар сцэны
Уладальнік медаля Францыска Скарыны

У тэатры абавязкова павінна быць спагада, суперажыванне, саўдзел з боку гледачоў. Толькі пры гэтай умове спектакль можа адбыцца. Сёння чалавек не хоча працаваць душой, не жадае думаць, лянуецца. Ён эстэтычна закрыты. Звыкліся, што ёсць дзве кнопкі – «уключыць» і «выключыць». Дзеянне на сцэне глядач адключыць не можа. У лепшым выпадку ўстане і пойдзе. Зараз тэатр мусіць шукаць новыя формы, новыя падыходы.

У сучаснага гледача выклікаюць цікавасць сучасныя рэчы. Але не ўсе актуальныя п’есы маладых драматургаў увойдуць у класічны рэпертуар, хоць яны сёння папулярныя і актыўна ставяцца.

Тэатр – гэта кафедра, з якой можна шмат што сказаць. Гэта дарэчы, калі людзі гатовыя слухаць. І пачуць.


РОЛІ Ў РЭПЕРТУАРЫ

– Шагал («Шагал… Шагал…» паводле п'есы У.Драздова «Прамы вагон да Парыжа з усімі перасадкамі»)
– Айбаліт («Доктар Айбаліт» па матывах кінасцэнарыя В.Карастылёва, Р.Быкава «Айбаліт-66»)
– Зюзя-Зімавіца («Вядзьмарка і Дыназаўрык» А.Якімовіча)

– Пата Дулі («Каралева прыгажосці з Лінэна» М.МакДонаха)
Благае («Доктар філасофіі» Б.Нушыча)

Іван Іванавіч Нюхін («Смешныя людзі» па аднаактовых п’есах А.Чэхава («Пра шкоду тытуню»)
мужчына Мамі («Восем закаханых жанчын» па п’есе Р.Тама «Восем жанчын»)
- Ягор Севяр’янавіч («Яшчэ раз пра каханне» паводле апавяданняў В.Шукшына («Сцёпкава каханне»)
- дзядзька Ягор («Яшчэ раз пра каханне» паводле апавяданняў В.Шукшына («Бяспальцы»)
- Міністр («Кот у ботах» А.Замкоўскага паводле Шарля Пэро)
- Дзядуля («Дом на мяжы» па п’есах С.Мрожака («Караль»)
- Цесць («Дом на мяжы» па п’есах С.Мрожака («Дом на мяжы»)
- Флойд Шпінэль («Каханне і падаткі» па п’есе У.В.Зандта, Д.Мілмар «Секс, каханне і падаткі»)
- Стары-стары сеньёр з вялізнымі крыламі («Стары-стары сеньёр з вялізнымі крыламі» паводле аднайменнага апавядання Г.Г.Маркеса)
- Гары Трэвар, Баптыста («Цалуй мяне, Кэт!» паводле лібрэта С. і Б. Співак)
- Мацей («Несцерка» В.Вольскага)
- Бацька Олівера («Гісторыя кахання» паводле аднайменнай аповесці Э.Сігала)
- Пётр Пятровіч («Метро» А.Савухі)
- Замухрышкін Псой Стахіч («Вытанчаны падман» па п'есе М.Гогаля
«Гульцы
»)
- Станцыйны наглядчык («Дзеці. Вёрсты») А.Казюханава паводле творчасці Якуба Коласа)
- Люты («Дванаццаць месяцаў» А.Замкоўскага паводле творчасці С.Маршака)


БІЯГРАФІЯ

Нарадзіўся 22 верасня 1959 года ў вёсцы Слабада Чэрвеньскага раёна Мінскай вобласці.

З 1977 па 1979 год навучаўся ў Гродзенскім культурна-асветніцкім вучылішчы.

З 1980 па 1984 год навучаўся ў Беларускім дзяржаўным тэатральна-мастацкім інстытуце.

З 1984 года працуе ў Нацыянальным акадэмічным драматычным тэатры імя Якуба Коласа.


УЗНАГАРОДЫ

2001 - Грамата Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь

2006 - нагрудны знак Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь «За ўклад у развіццё культуры Беларусі» 

2012 - медаль Францыска Скарыны

2016 - Падзяка Міністра культуры Рэспублікі Беларусь


АСНОЎНЫЯ МІНУЛЫЯ РОЛІ

- Гайдук («Несцерка» В.Вольскага)
- Скамарох («Несцерка» В.Вольскага)


– Адуванчык («Радавыя» А.Дударава)
– Блэз («Блэз» К.Манье)
– Освальд («Грахі бацькоў» Г.Ібсена)
– Малодшы («Дацкая гісторыя» паводле казкі Х.-К.Андэрсена «Агіднае качанё»)
– Пеця Трафімаў («Вішнёвы сад» А.Чэхава)
- Хаім Суцін («Мадам Боншанс» У.Драздова)
дон Алонса («Непрыступная сеньёра» Лопэ дэ Вегі) 
– Брэд Вінер («Дарагая Памэла Кронкі!» Дж.Патрыка) 
– Пракоп Свірыдавіч («За двума зайцамі» М.Старыцкага)
– Кот («Фламенка» В.Маслюка) 
– Косма («Кракаўскі студэнт» Г.Марчука)
– Павел («Аднакласнікі» Ю.Куліка)
– Іаан («Крыж Еўфрасінні» І.Масляніцынай) 
– Вучань («Апошнія сведкі» паводле аднайменнай мастацка-дакументальнай кнігі С.Алексіевіч)
– Альберт («Прывітанне, Альберт!» Ю.Сохара)
– Гаспадар («Я буду Зоркай!» паводле п'есы С.Кавалёва «Шлях да Бэтлеема»)
– Сёмы муж, Восьмы муж, Дзявяты муж («Візіт дамы» паводле п'есы Ф.Дзюрэнмата «Візіт старой дамы»)
– Максім («Парадоксы пачуццяў» С.Сергіенкі)
– Крывы («Леанарда ?» Э.Флізара)
– Віктар («Восеньская саната» І.Бергмана)
– Капітан («Вясёлы Роджэр» Д.Салімзянава)
– спадар Ламадон («Дыліжанс» У.Кандрусевіча паводле навэлы Гі дэ Мапасана «Пышка»)
– Эрык Ларсен («Загадкавыя варыяцыі» Э.-Э.Шмітта)
Сэмуэл («Дзіўная місіс Сэвідж» Дж.Патрыка)
– Рычард («Глыток чужога віскі» Л.Агулянскага)
селянін Зянон («Хрыстос прызямліўся ў Гародні» паводле аднайменнага рамана Ул.Караткевіча)
- Хуткі («Песні ваўка» В.Паніна)
– Толя («Пахавайце мяне за плінтусам» паводле аднайменнай аповесці П.Санаева)
– Барыс Алегавіч («Афінскія вечары» П.Гладзіліна)
Клоўн («Смяротны нумар» А.Антонава)
Абломаў («Да трэціх пеўняў» паводле аднайменнай аповесці В.Шукшына)
- Мядзведзь («Да трэціх пеўняў» паводле аднайменнай аповесці В.Шукшына)
- 2-я галава Змея Гарыныча («Да трэціх пеўняў» паводле аднайменнай аповесці В.Шукшына)
- Манах («Да трэціх пеўняў» паводле аднайменнай аповесці В.Шукшына)

Жэронт («Хітрыкі Скапэна» Ж.-Б.Мальера)
– Трахім Сініца («Жарты» («Прымакi» Янкi Купалы)

- Турын, слуга Лісэа («Дурнічка» Лопэ дэ Вегі)
- Дзед («Бальніца на краі свету» Х.Бойчава)
Шлёма («Сымон-музыка» паводле аднайменнай паэмы Якуба Коласа)


ПУБЛІКАЦЫІ

1. «Созерцательный зевака Геннадий Гайдук» Р.Шырокавай. - «Віцьбічы», 02.12.1994.
2. «Генадзь Гайдук: «Тэатр – гэта само жыццё» А.Алімавай. - «Витебский проспект»,
24.09.2009.
3.  «Геннадий Гайдук» Т.Катовіч. - «Вечерний Витебск». –
08.04.2000.
4. «Генадзь Гайдук: «Не хачу ўвесь час варыць капусту» М.Лялькінай. -
«Народнае слова». – 22.09.2009.


ГАЛЕРЭЯ


Флойд Шпінэль («Каханне і падаткі»)


Цесць («Дом на мяжы»)


Дзядуля («Дом на мяжы»)


Дзед («Бальніца на краі свету»)


Ягор Севяр’янавіч («Яшчэ раз пра каханне»)


Пата Дулі («Каралева прыгажосці з Лінэна»)


Шагал («Шагал... Шагал...»)


Іван Іванавіч Нюхін
Смешныя людзі»)


Благае («Доктар філасофіі»
)


Жэронт («Хітрыкі Скапэна»)


Шлёма («Сымон-музыка»)

Добавить комментарий

Plain text

  • HTML-теги не обрабатываются и показываются как обычный текст
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.
CAPTCHA
Этот вопрос нужен что бы определить что вы не робот и придотвратить рассылку спама.

 

З ДАПАМОГАЙ QR-КОДА
АЦАНІЦЕ ТВОРЧУЮ РАБОТУ ТЭАТРА НА ПАРТАЛЕ РЭЙТЫНГАВАЙ АЦЭНКІ

  

КОЛАСАЎСКІ ТЭАТР У САЦЫЯЛЬНЫХ СЕТКАХ

          

 

ІНФАРМАЦЫЙНЫЯ ПАРТНЁРЫ

 

           

                        

 

X